Godmorgon

Har precis klivit upp, barnen är på dagis, solen skiner och jag är ledig fram till 14, kan det bli bättre.
Barnen är som jag sagt tidigare på dagis på tisdagar även fast jag är ledig för att det inte ska bli så långt mellan gångerna dom är där.

Skulle egentligen va ledig hela dagen men fick ett sms från jobbet vid 7 i morse med förfrågan om jag kunde jobba extra i kväll så jag ska jobba mellan 14.30-19 i kväll, ett ganska okej pass.

Ska försöka röja lite här hemma nu på förmiddagen innan Oscar ska hämtas på skolan.
Tänk att det kan bli så rotigt på bara en par dar.

Ska se om jag hinner sova en timme innan jobbet också, Moa har varit vaken mellan 00-03.30i natt.
Fattar inte varför liksom, hon e vaken och bökar runt i vår säng, inte ledsen eller nåt utan just bara bökar:)
Hon lär va trött i dag på daigs stumpan.




Kram

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

vilket fint kort på lilla fina tjejen.. söt så vanligt!!



ha en toppen dag!!!



KRAM

2009-02-24 @ 10:28:52
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0