Godmorgon!!

Gud så skönt, i dag har jag fått sova fram till 10:20!!!!
De e inte varje år det händer:)

Nu har jag 3 timmar på mig att göra alla måsten innan barnen ska hämtas på dagis.
Dom är på dagis på tisdagar även fast jag är ledig bara för att annars skulle dom bara gå 2 dagar i veckan och det tycker dagsipersonalen blir lite lite för att komma in i gruppen, speciellt för Moa som är så nyinskolad.

Iaf så jag har jag ett helt A4 papper med "måsten" får se hur mycket jag lyckas hinna med?

Lista innehåller bla

*Ringa Fk och få klarhet i hur det blivit med alla dagar hit och dit då vi legat inne o grejat.
*Skicka in nytt avtal till Securitas nu när vi bytt från att larmet går via telefon till GPS.
*Tvätta
*Lägga in vikta kläder
*Göra typ 10 halsband
*Bädda rent i sängen
*Ringa och få hit någon som kan ge en offert på stenläggning av uppfart.
*Hänga upp gardiner i gästrummet

Ja ni förstår listan e absolut inte slut där men om jag känner mig själv rätt hinner jag väl bara med typ 2 saker i dag iaf:)

Bäst att sätta fart!

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0