Ja nog snöade det allt

Så här såg det ut i gårkväll på husväggen utanför tvättstugen..



Tråkigt nog hade det redan börjat tina i morse då vi vaknade men det var mysigt så länge det varade:)

Barnen var iaf snabba på att få på sig kläderna för att komma ut i snön i morse, var nog ute vid 8:30 redan.
Tyvärr har vi ingen backe i närheten men dom drog runt varandra på snowracern och byggde snögubbar.



När vi kom in var alla lite frusna och blöta så efter lite nya torra kläder bänkade barnen sig framför tv:n med en film.

Slog förresten till och gjorde ett inpulsköp i går av något onödigt och dyrt:) mer om det kommer i ett eget inlägg.

Kram




Kommentarer
Postat av: MammaRussin

jisses så mycket snö ni fått.. jätte kul för barnen...:) vad tycker moa om snön då??



men nu vart jag nyfiken... "väntar"



kram ;)

2009-02-22 @ 20:39:27
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Miian

hej babes!

E ni friska och krya nu allihopa?

Njut då ;)

Här e det magsjuketajm,blärk!

Minns du undrade om jag tyckte dagistiderna va bra,men jag tycker det är värdelöst att lämna henne vid 14,lagom till många barn går hem.

Ska ge det några chanser till annars får jag be om att få lämna innan eller får jag byta tur på jobbet lr nåt.

Mycket som ska klaffa.



Jag blev nyfiken i en struuuuut nu ;)

kram

2009-02-22 @ 21:43:24
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0