Jag målar o målar....

Gubben var somsagt och köpte färg i förmiddags och ivrig som jag är så var jag tvungen att sätta igång direkt:)

Han fick göra underarbetet och slipa bort all lack men sen har jag gjort resten=det roliga..

Men ja jag vet inte, jag är inte helt nöjd, tycker det känns lite kladdigt på någe sätt, hade gärna sprutmålat dem om jag haft möjlighet.

Såhär ser det i alla fall ut då vi målar här hemma, men 4 barn den ena mer nyfiken än den andra så får man bygga in sig för att få var någorlunda ifred från små händer



Efter första strykningen ser det ut såhär, mer brun än svart så jag har väl en par lager till framför mig.



Nu ska jag slå in paket till Oscars kompis som ska ha kalas i morgon, det är utklädning som gäller, Oscar e ofta ganska dyr i drift men nu har har faktiskt valt att ha hallowen dräkten som ser ut som ett skelett på sig så det tackar vi för.
Tycker utklädningskläder är hutlöst dyrt och oftast så används dom bara en eller max två gånger tyvärr.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

haha.. vilken fin "målarhage" du gjort..haha..



tror den kommer blir jättesnygg..:)



ha det gott..

2009-03-01 @ 09:11:15
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: HUSnrNIO

Vad kul att se just detta! Jag har funderat tre nu om jag ska ta och måla om en begangnad Tripp Trapp eller köpa en ny matstol. Har ju tom köpt vit färg och sandpapper som står och väntar... Blev slutresultatet bra?

2009-03-02 @ 13:25:57
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0