Kalas

I går hade vi kalas för Elliot och Alexander!
Blev 12 vuxna och 9 barn, så det var med andra ord fullt hus!!

Fick inte jättemycket presenter men däremot BRA presenter och ANVÄNDBARA, vilket jag tycker är jättebra.
Hatar då dom får en massa krafs bara för att liksom.
Fick bla bärbara DVD spelar som dom kan ha i bilen när vi åker lite längre sträckor som tex på sommaren med husvagnen, silverskedar, skrivbordsstolar och skrivbord, några leksaksbilar och Piratgubbar med skepp.
Tack alla för de fina presenterna och till er som grattat här i bloggen.

Här kommer bild på tårtan, orkade inte göra 2 stycken då det endå alltid blir så man får slänga en så de fick dela i år.



Och som väntat, det blev tom tårta kvar fast vi var så många.

Nu ska jag begära föräldrapenning, lite i senaste laget men får hoppas vi hinner få den i tid iaf.

Krma


Kommentarer
Postat av: Miian

åh va kreativ du varit =) =)

Fiiin tårta,smakade säkerligen ljuuuvligt med =)



Tycker också det är bättre med få användbara saker än massor utav skit.

Märks redan nu på Lowas alla pinaler,vilket som är "bra" och vilket som bara ligger och inte kommer till användning.



Jag jobbar just nu 75%,jobbade 95% innan Lowa kom,nu tänkte ju jag att jag skulle jobba mindre och få mer tid med Lowa,bara det att min ledighet hänger oftast samman så det blir långledigt istället för någpn dag mitt i veckan.

Kan va liiite jobbigt med dagiset,att det blir för mycket break för henne mellan gångerna.

Nu har vi varit lediga 4dagar,heldag imorgon sen liten stund på em på ons och sen inget mer antagligen denna veckan,och ledig till nästa tis eller onsdag.



Vi har dock bara möjlighet att höja tjänsten tillfälligt men då får man ha "flytande tid" som det heter här,hoppa in och jobba när de ringer.

Kan ju bli bökigt och påtvingat det med.

Aja vi får se ;)



Uppsats AB ;)

Ha en underbar dag!

Och du.....va gött med semester i jobbet ;)

inte liiiite avis ;)

2009-02-16 @ 11:27:02
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0