Magsjuka?

Alltså jag är inte så säker längre på att det är magsjuka hon har.
Jag menar varken denhär gången eller förra gången hon var så dålig har någon annan i familjen blivit sjuk.

Första gången hade vi tom kalas när hon började spy och ingen av de andra 6 barnen eller för den delen vuxna blev sjuka.
Samma sak denhär gången, alla andra barn är ju också hemma för säkerhets skull men ingen visar tillstymmelse till att må dåligt.

Hon spyr upp precis allt fortfarande tom sockersalt lösningen...

Men vad kan det annars vara? Nu har non varit såhär dålig och spytt 2 ggr på mindre än en månad.

Just nu ligger hon och sover i babysittern som erik var upp och hämtade i förrådet, orkar ingenting, våran lilla skrutta.

Men nu måste jag smita iväg en stund, fick en horredsmatta av mamma i julklapp men otacksam som jag är ville jag byta mönster och den måste jag hämta i dag!

Återkommer

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

men lilla snuttan moa... usch så synd det är om henne.. är hon förkyld?? det kan ju barn kräkas av..



kram på er..

2009-02-05 @ 14:15:25
URL: http://enburkrussin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0