Man skulle va hemmafru...

Gud vad jobbet kan stressa en ibland, ja har ont i magen....

Moa blev ju sjuk i går kväll, spydde säkert 20 gånger med varierat resultat hela kvällen och natten

I morse åt hon 100ml majsvälling, som kom upp,
till lunch blev det ett smörgåsrån och 50 ml majsvälling, det kom upp.
Ja ni kanske kan räkna ut vad sån hände med middagen?

Nu har hon även fått röda utslag över hala kroppen, troligen nässelutslag?

Nu undrar jobbet om jag kommer och jobbar i morgon, skriver tillbaka att nej det gör jag inte, Moa är inte bra.
Det går 5 minuter sen kommer nästa Sms med frågan om jag planerar att vara hemma på fredag?

Jag menar vadå planerar, jag är hemma om något av mina barn är sjuka, jag planerar inte!!!!!

Gud dethär gör mig skitstressad, ska man inte kunna vara hemma för vård av sjukt barn utan att jobbet messar stup i kvarten och hör när man kommer tillbaka, JAG hör av mig då jag kommer!!!!

Sen är det ju inte vidare bra att jag drar med mig majsjukan till jobbet heller....

Nä man skulle vart hemmafru!!!!!

Så, det var dagens gnäll, tack o hej!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej vännen..:)



vad kul att du blev nöjd med designen..:)



men hallå.. vad är det för jäkla jobb.. vadå planerar!!! vad de dummaste jag hört... skit i dom.. men jag försår att du blir illa berörd.. tråkigt..



kramkram

2009-02-04 @ 20:35:11
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jättefin design.

Usch för magsjuka och jag förstår dig angående jobbet.

Hur ska man kunna veta två dagar innan hur det ser ut.

Nä, jobbigt att känna sig stressad från jobbet när man redan tycker det är pesten att vara hemma med magsjuka.

Och man kan ju undra om de verkligen vill att du ska komma dragandes med det.



Bilen är en Opel vectra, sååå stor den är, hihi. Gick precis in i garaget.

Kram kram

2009-02-05 @ 08:12:03
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0