Mattor

Fick en matta av mamma i julklapp men som tyvärr inte passade mig i smaken då jag tyckte den var för julig.
Hade sagt att jag ville ha en med stora stjärnor på men denna var liksom inte helt fyllda stjärnor utan mer som snöstjärnor, och jag kan tänka mig att det inte känns så roligt när det mitten av juli och 30 grader varmt ute?

Iaf så var mamma och lämnade tillbaka den och beställde istället en med cirklar på till mig, tror den kommer fungera bättre. Mattan är en Horredsmatta.


Nu hoppas jag bara den kommer snart, tydligen var det lite förseningar i leveransen men till den 15 skulle hon ha fått den,. Nu är det bara att hålla tummarna att det ser lika bra ut i verkligheten som det gör i mitt huvud:)

Har även funderat på vad man ska ha för matta i Moas rum.
Oscar har 2 runda mattor från IKEA vilket jag tycker passar väldigt bra då han har lite röda detaljer på sin tapet och dom gör att rummet inte ser så dystert ut.

Elliot och Alexander har varsin vit trasmatta då jag hade en period då jag ville få till en lite mer gammaldags känsla i deras rum. Nu kanske jag har gått ifrån det lite men tycker endå mattorna passar fint in, neutrala och sköna att gå på.

Nu e då alltså frågan, ska man köpa en plastmatta från Horredsmattan till Moa också? har kikat lite på den här:



Eller blir det kallt att ha i ett barnrum?

En sånhär färggrann sak kan ju också blir läckert och ger framför allt en lite varmare kännsla i rummet.



De e svårt, jag får oftast bilder i huvudet hur jag vill ha saker o ting men av någon anledning blir det oftast inte så som jag tänkt mig. Antingen så ändrar jag mig under vägen, hittar inte vad jag vill ha eller så sätter plånboken stopp:(

Tål att funderas på, men mattan till köket är ju iaf beställd så den MÅSTE blir bra.
Just nu är vårat kök väldigt kalt och sterilt kan jag känna, tror att en matta kan göra det lite mer ombonat.

*funderar vidare*

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

ooo vilket matt inlägg.. till moas rum tycker jag den undre av de två rosa.. den med flera färger på.. jättefin.. var hittar du den??



kan man få en titta på dina barns rum.. ?? det skulle vara kul.. eller jag skulle vilja se alla rum..;) du verkar ha det mycket fint och har en bra smak tycker jag..:)



kram

2009-02-06 @ 21:39:50
URL: http://enburkrussin.blogspot.com/
Postat av: Carolina

Jag gillar den undre mattan bäst till Moas rum - superhärliga färger!

2009-02-07 @ 23:23:45
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Cecilia

undrar var den färgglada mattan (den rosa med blommor i olika färger) kommer ifrån/vad den heter?

2012-03-02 @ 14:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0