Nattlampa

Våra barn har aldrig varit speciellt mörkrädda men det var väl ett halvår sedan eller nåt som dom helt plötsligt båda två fick för sig att det fanns både spöken och monster under sängarna.

Får dom själva bestämma har dom både lampan i fönstret, vägglampan och taklampan tända men vi har sagt att en lampa räcker så då väljer dom oftast den i fönstret. Förstår inte hur dom kan sova med den tänd men det är ju en annan fråga.

Iaf så surfade jag runt lite och hittade en sån fin nattlampa från barbapappafamiljen, klämde lite på den då vi var på Cervera i Varberg men blev lite snål då jag skulle va tvungen att köpa två...har för mig den kostade typ 400 kr, lite i saftigaste laget men håll med, den e rätt söt.


Jag är ju helt kass på o göra kolage o grejor men vad tycks, mitt första försök:) dock bara en bild men man vill ju inte ta sig vatten över huvudet:)

Kram

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

vilken söt.. stina har nattis spöket i rött från ikea.. 119 kr och jättebra.. :)



kramkram

2009-02-19 @ 22:17:46
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0