Nu är det bestämt

Det blir en vecka på Sunwing resort på Teneriffa!!!

Har aldrig varit där och vet egentligen inte så mycket om stället i sig men det jag vet är att det ska bli enormt skönt!!!

Visst jag kommer jobba 8 timmar om dagen men vad gör det? Att jobba och samtidigt kunna plaska i polen eller sola på en solstol gör mig ingenting!
O att få gå ut och äta varje kväll och slippa diska efter sig,  och inget fredagsstäd...
Det ska helt enkelt blir skitskönt!!!!!

Den 29 mars bär det av, ni tor inte jag längtar va?

Nu måste jag bara köra igång med GI så dom inte tror det är en strandad val som ligger på stranden:)
Ska väl kunna gå ner en 5-7 kilo iaf, det är ju endå 1½ månad kvar.

Det jobbiga kommer väl bli att lämna alla kottarna hemma men dom kommer ha det bra hemma med pappa, han får ta semester och va hemma med dom den veckan om inte mamma kan komma ner och hjälpa till, det ordnar sig.

Kram

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååååh...lyxigt.

Vad är det för fint och bra jobb du har?

Vi åker aldrig på så fina resor hos oss, hihi

Kram kram

2009-02-11 @ 12:22:26
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

åhh, så roligt... visst du ska jobba..men.. värmen och lite av koppling hemifrån är inte fel...:)



grattis..



kram

2009-02-11 @ 13:00:05
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0