Onödig och dyr

Ja somsagt i helgen köpte vi något som  egentligen var väldigt onödigt och hutlöst dyrt.
Vi slog till på en Fatboy.
Har faktiskt funderat på en sådan ganska länge men liksom aldrig varit ens i närheten av att köpa en.
Men nu var mannen med och för en gång skull var det han som puchade för att vi skulle köpa den å då kan man ju inte säga nej:)

Valde lite mellan svart och vit men tillslut föll det sig på en vit iaf.
Tänkte att med 4 barn så lär den väl bli väldigt smutsig men han i affären sa att den var vaäldigt smutstålig eftersom den är gjort i nylon så jag hoppas han inte ljög...och vi har ju trots allt vita tygsoffor och dom har ju överlevt alla barnen hitintills.

Hade själv en sån sackosäck då jag var liten, ni vet en sån i fuskskin som man köpte för typ 600 på närmsta möbelhus.
Den var mycket välanvänd vill jag lova så jag hoppas det samma kommer gälla den här.





Jättesvårt att få några bra kort men ni vet säkert hur den ser ut annars kan ni gå in o kika på www.fatboy.com

Ellito och Moa tyckte iaf att den var supermysig



Nu börjar snart en annorlunda familj eller vad det nu heter, tycker det är lite kul o titta på.

Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

åh! en sån vill jag också ha!! =)

2009-02-23 @ 20:06:29
URL: http://sandraakerberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ååååh...såg mysigt ut det där.

Hoppas barnen gillar den ;-)

Vagnen är lagad nu, det fick min man fixa igårkväll hihi

Kram kram

2009-02-24 @ 21:29:09
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0