Sjuk

Ja så var det min tur att bli sjuk.
Kom iväg lite tidigare från jobbet i går för att kunna åka hem och lägga mig en stund, tänkte jag kännde mig lite kass pga att jag inte sovit så bra de senaste nätterna.
Tog det lugnt på kvällen och tyckte jag kände mig ok så jag ställde klockan i morse, väckte alla barnen fick på dem kläder o då känner jag bara att nä, det går inte.
Visst e att vi skulle ut och flänga endel på jobbet i dag och det skulle jag verkligen inte orka, var helt kallsvettig och yr bara av att klä på mig själv.
Så det var till att tskicka iväg ett sms till jobbet och ringa den andra tjejen som var snäll och åkte dit och tog mitt pass, hatar att säga att man är sjuk och inte kan komma, men vad gör man.
Man kan ju tyvärr inte välja om man vill bli sjuk eller inte.

Så nu ligger jag här i soffan med täcket uppdraget till hakan och tittatr på tv och läser bloggar.
Tänkte försöka sätta mig en stund nu och göra lite halsband.
Har lite planer på en tävling framöver så håll utkik.

Hörs senare, kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

visst har stinis rätt mysigt rum..:) inget speciellt men mysigt ändå..



nej inte får du bli sjuk inte..



ska du gå på mamma blogg galan?? vore kul och ses där annars!!!



kramkram

2009-02-26 @ 14:30:02
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Miian

Hej bästa du!!!!!!

Hur mår du nu då?

Bättre???



Du för en kvart sen ringde det på dörren,då var det en kille som kom med ett paket till mig ;)

Den hade hamnat fel men som tur e så finns det ärliga människor så han kom hit och lämnade det.

JISSES!

vilken lycka!

Jädrans vilka fina armband!!!!!!!!!

Du är så omtänksam och jag blev nästan gladast för vätskeersättningen,att du tänkt lite xtra på lilla Lowa.

Snälla du!



Krya nu på dej,och tack ännu en gång.

De var fantastiska!!!!

2009-02-26 @ 19:44:49
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas du mår bättre nu!!

Det lutar åt en parkett om svärfar som säljer byggmaterial fr bestämma, hihi

Tur man är omgiven av experter, allt sådant är rena djungeln för en annan.

Nu ska jag hålla helg, så skönt.

Krya på dig!!!

Kram kram

2009-02-26 @ 21:56:26
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0