Snö!!!

Nu har jag sett så mycket fina vinterbilder på bloggar både här och där, känns som västkusten är det enda stället som inte har snö just nu!?

Här kommer mitt bidrag, var ju iväg och åkte lite skidor för någon vecka sedan så ni får hålla tillgodo med dem.
Några snåbilder från vår egen gata lär man väl aldrig få ta


Elliot åker snowracer.


Oscar i barnliften

I morgon ska jag till jobbet, känns lite gruvensamt, har ju inte jobbat på över en vecka så det blir tuffta att kliva upp och få med sig alla till dagis och fritids till kl 6:15 men jag får väl gå och lägga mig snart.
Gubben sitter mitt på varedagsrumsgolvet och skruvar på 2 stora malmbyråer som vi ska ha i vårt sovrum, vad jag kom på nu är att vi inte mätt om dom får plats, haha
Men dom SKA in , vi måste ha dem!!!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0