Sovrummet igen

Här började dagen redan vid 5, vette tusan vad som hänt men killarna vaknar bara tidigare och tidigare, jag orkar inte kliva upp kl 5!!!
Givetvis vaknade Moa av dem så det var att ta henne på armen och gå och säga till de små gossarna att det fortfarande var natt.
E och A gick snällt och lades sig igen men Oscar, jag kan bli galen på han på morgnarna, hänsyn, vad är det?
Medans dom gick och lade sig så gick han iof in i hans rum men gick då rakt inte o lade sig utan började istället fippla med en massa annat, flytta stolar, dra ut lådorna under sängen, tappa saker i golvet.....
Kan tillägga att vårt sovrum ligger under hans så kan ni tänka er själv.
Vad gör man?

Moa fick 6 månaders välling i går kväll efter att ha ätit majsvälling nu i typ 2 veckor o det visade sig där vid 6 också, hon la ett rejält lass som sträckte sig från knäna upp till armhålorna, så då var det upp igen o fixa me det.
Nu liger både hennes pyjamas och våra sängkläder i tvättmaskinen, varför ska dom alltid lyckas spy eller bajsa ner sig i våran säng och inte i sin egen??

Jaja, sovrummet ja, hade ju lovat bilder på hur det blev med Malmbyåerna så här kommer dom.

Samtidigt som ni tittar på dom kan i ju vara snälla o fundera på vad som skulle pass sig på väggen ovanför, funderar på tavlor på barnen i svartvitt men frågan e ju då om man ska ha svartqa eller vita ramar?
Eller ha ni något annat förslag så är dom välkomna!





Lite trångt mellan våran säng och byråerna är det givetvis men det kommer bli bra deå Moa flyttar ut.

Nu ska Oscar hämtas på skolan

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också ha sol och plusgrader!!! :) Vad tror du om canvastavlor på barnen? Det är så fint, jag vill ha det själv men tänker vänta tills Lova blivit lite större. Ha det bra! /Johanna

2009-02-16 @ 22:14:25
URL: http://hemmahosjohanna.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej! Kul att du tittat in på min blogg! Har sufat runt lite på din - Vilka fantastiskt fina smycken du tillverkar. Imponerad att du hinner med när du dessutom har fyra underbara barn :-) Ser att Johanna har kommenterat din blogg, min kompis också. Ha det så bra!

2009-02-17 @ 09:08:11
URL: http://majjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0