Tatuering

Gubben har tjatat jag vet inte hur länge på att han vill göra en tauering som symboliserar barnen.
I början var det stora plaerr på att göra ett porträtt av alla barnen på ryggen, sedan var det alla barnens pyttesmå bebisfötter, barnens namn på insidan underarmen, o nu har han kommit på att han vill ha typ 4 stjärnor så som på den här bilden.

Men jag vet inte, han ska ju endå göra något han är nöjd med resten av livet och skulle det nu råka bli en parvel  eller fler till så måste det ju gå att komplettera med dennes fot/namn/stjärna på ett snyggt sätt.

Har din sambo/make någon snygg tatuering som symboliserar era barn?

Nu ska jag återgår till spisen, det är väl där frun i huset ska stå vid denhär tiden på dygnet...nädå gubben har börjat så nu ska jag ta över så han kan sära på barnen som har brottningsmatch framför PS2, en ratt och 3 killar går INTE ihop!!!!!!!

Ha det gott

Bilden är förresten lånad nånstans på nätet:) hittade den då jag googlade...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Min man har "Milton" skrivet på underarmen liksom uppifrån och ner. Rättdå dtor och lagom om man har ett barn kanske :-D. Annars tycker jag att insidan av handleden är så himla fint, där skulle jag själv vilja ha Milton skrivet lite diskret sådär.

Vi ska åka till Kreta i slutet av april en vecka, bp på All Inclusive och vräka i oss :-D.

Du ska ju på riktig lyxsemester alldeles själv, hihi. Förstår att det blir dyrt för er att åka iväg, 70 000 är ju en hel förmögenhet!!!! KRAM!

2009-02-19 @ 21:04:53
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0