Tror ni jag längtar?

Måste bara visa lite bilder på det hotell vi ska bo på på Teneriffa.

Ser inte helt fel ut enligt mig, visst det finns bättre men jag är inte så kräsen, speciellt inte då man får resan betald:)


Eftersom vi har en handikappanpassad lägenhet har jag nog kommit fram till att vi kommer bo l'ngst ner i byggnaden längst till vänster på bilden= mycket nära till poolen:)


 

Dessa bilder är lite små men man kan drömma sig bort iaf, speciellt nu då termometern visar -12 grader ute.

Har lite flyt så i morgon blir jag ledig fast jag egentligen skulle ha jobbat så då ska jag först lämna av mamma vid tåget och sedan åka vidare till en väninna som har det lite jobbigt just nu, ska handla med mig något gott på vägen tänkte jag.

Bilderna är lånade från www.ving.se

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej. Det hotellet har jag varit på när det precis var nybyggt. Jättefint verkligen, och toppen om man har småbarn. Nära till stranden också! Trevlig resa.

//Avundsjuk läsare

2009-02-20 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0