Permis

Först vill  jag tackar för alla fina kommentarer ang halsbanden, blir så himla glad.

Anledningen till att det varit tyst ett tag är för att vi legat inlagda på Barnsjukhuset med Moa pga andningssvårigheter och dålig syresättning.
Blev inlagda i önsdags och fick komma hem på permis sent i går kväll, men hon är inte bra så vi är lite i valet och kvalet om vi ska åka upp igen med henne. I dag har vi fått i henne en halv portion med gröt men ingen av dem medicin hon skall ha. Just nu ligger hon och sover i våran säng och ser helt vit ut i ansiktet, lilla gumman.
Men avdelningna skulle ringa upp igen vid 16 så vi avvaktar tills vi rådgjort med dem.

Iaf så satt jag i går och svarade på alla mail och kommentarer jag fått medans vi varit inlagda.
Har jag missta någon så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för det, maila mig i såfall igen.

Nu ska jag gå och kolla till våra lilla prinsessa igen, hoppas ni alla har förståelse för att det kan dröja lite innan jag har tid att svara på mail/kommentarer.

Hoppas ni alla får en fortsatt fin helg, kram

Kommentarer
Postat av: mamma russin

nej men fy vad otäckt.. vad är det för fel då?? stackars moa.. :(

hoppas hon snart blir bättre..



ja jag har saknat dina inlägg.. :)



många kramar..

2009-01-10 @ 15:19:15
URL: http://enburkrusin.blogg.se/
Postat av: Miian

nej men jisses,hur kommer det sig?

Stackars stackars blivande 1åring!

Hoppas ni klarar av att hålla er hemma så ni kan fira liiite!

Usch tycker så synd om er,men hoppas såklart att hon redan är bättre!

Massor med kramar och ett grattis i förskott!!!!!

2009-01-11 @ 13:50:30
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: mamma russin

hoppas lillan mår bättre..



du har fått en award, titta in på min blogg..:)



kramkram

2009-01-12 @ 09:45:46
URL: http://enburkrusin.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Nej men usch så trist!

Låter som hon fått RS?

eller har hon astma besvär?

Hoppas att hon snart blir bättre.

2009-01-12 @ 21:03:49
URL: http://familjenlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0