Grinden

Nyss hemkomna från en liten tripp som slutade med övernattning tänkte jag visa er grinden som jag lovade.

Den färdiga grinden man kunde köpa från snickeriet skulle dom ha mellan 5-7000 för beroende på storlek coh sortering, det tyckte vi var alldeles för dyrt för en grind.
Så vi tog oss till Bygghandeln och inhandlade det vi behövde och notan slutade på straxt under 500, mycket bättre.
Visst vi har lagt några timmar på att göra den men det var det absolut värt, o ja jag har faktiskt också hjälpt till med stämjärnet!

Det var inte det lättaste att få till och visst den är inte perfekt men vi är nöjda och det är ju huvudsaken, det är trots allt det första vi gör.



Grindstoplarna ska få sig ett lager färg till men annars är den så gott som klar.




Och nej, jag lovade nog lite för mycket då jag sa det skulle bli ramar runt korten, av någon anledning kan man bara få ramar om man gör collage, och det vill man ju inte alltid göra plus att bilderna då blir väldigt små.
Jag har ju somsagt ingen aning om vad för program ni andra använder utan såg att en tjej använde Picasa så jag testade det, gillar det inte, så har ni andra förslag på gratisprogram så tar jag gärna emot dom.

Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej gumman..



guud så snygg gring, helt i min smak.. sådan vill jag har sedan , när vi flyttar till landet.. hihi.. men det verkar ju aldrig kunna bli av för strulpellar..:(



testa picnik.com tror jag det heter.. det brukar jag använda.. skitbra, bara men kommer in i det.. :)



vore absolut super roligt att ses.. vi är hemma i helgen med.. toppen.. du kan skicka ditt mobilnummer som kommentar hos mig så publicerar jag inte den kommentaren.. :) så smsar jag dig så du får mitt nummer..:)



kramkram gumman..

2009-07-22 @ 00:08:32
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: HUSnrNIO

Men oj vilken fin grind det blev! Superfint.

2009-07-23 @ 22:30:34
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken superfin grind!!!!

Javisst är det svårt med maten, ett ständigt "gissel", hur mycket är det du ska gå ner?

Jag har en kompis som gått ner en hel del med de där tabletterna.

KRAM

2009-07-24 @ 06:05:14
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0