Hemma igen

Åkte från min mamma kl 15.30 i söndags och svängde in på vår uppfart här hemma 03.30.
Dessutom 2 barn fattigare.
Meningen var ju att Oscar och Alexander skulle stanna men i sista sekunden blev det ändring och Elliot stannade iställer för Oscar.
Han känns verkligen som en riktig tonåring, att vara kvar och ha roligt hos momma dög minsann inte, utan det var kompisarna hemma som hägrade.

Jaja, Elliot och Alexander har det iaf bra där uppe, och än bättre blev det i dag då Elliots älskade hund anlände med posten, vi hade nämligen fått med oss den hem då vi gjorde ompackningen.



Här hemma är det tyst och stilla, Oscar sköter sig så bra själv och Moa gör inte mycket väsen av sig.
Gubben har fått gjort en hel del medans jag mest suttit och tittat på:(

Hade lite känningar i fredags redan på jobbet men i söndags slog det till rejält och jag fick jätteont i ryggen, nån form av ryggskott?
Allt jag gör går i min egen lilla takt och någon sista jobbarvecka innan semestern blev det inte för min del.
Den börjar kännas lite bättre men är fortfarande långt ifrån bra.

Nu får vi snart lite grillbesök, ska bli trevligt.

Hoppas ni har det gott där ute, oavsett om ni har regn eller som hos oss SOL


Vårat lilla troll, måste göra något åt hennes hår, men vill inte klippa det:)

Kram


Kommentarer
Postat av: ♡Mamma Russin

hej hej...

åh fina moa.. tycker hon är fin i håret..:)



kramkram

2009-07-15 @ 16:27:07
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: sofie*

Tack!! Ja det är mysigt, men du har väl varit det några gånger inte behöver du vara avundsjuk hihi.



Vilket sött litet troll du har, tycker hon ser fin ut i håret=)

2009-07-15 @ 20:05:04
URL: http://frusofie.se
Postat av: Jenny

Hej vännen, gu va du är snäll<3 nu hann jag dock beställa ett par sandaler innan på vincentshoes webshop där de hade strlk 19 hemma.



Inte många själar som skulle göra så som du erbjöd dig, tack gumman :) Skulle de inte passa som jag köpt så hojtar jag till :)



Hoppas ni får en riktigt fin dag med massor av sol, själv stretar jag på här på jobbet! Massor med kramar

2009-07-16 @ 11:59:22
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Så fin hon är Moa:) Hoppas den onda ryggen ger med sig!

2009-07-20 @ 09:14:49
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0