Nu kom det

Har varit förskonade hittills men i natt har det tydligen vräkt ner och åskat enligt min man.
På förmiddagen var vi ute en sväng och handlade med jobbet och när vi kom ut från affären fullkomligt vräkte det ner.

Hoppas nu bara det är övergående och vi får tillbaka det fina vädret till min semester.
SKulle ju vara typiskt om det regnar hela semestern.

Men vi har ju en liten backup, Turkietresan i augusti ska nog inte svika oss vad gäller sol iaf.
Det börjar så sakterliga närma sig och listan på att köpa saker blir allt längre, måste börja beta av snart.
Blir ju trots allt lite som ska med till 2 vuxna och 4 barn.

Nu ska jag jobba några timmar till innan jag ska hem och smaka på de nybakade bullarna jag just fick ett mms på av gubben.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mem vilken lyx att få MMS med bullar, hihi

Jag börjar själv bli liiite orolig för mitt semesterväder men hoppas det vänder igen...

Kram

2009-07-09 @ 13:10:17
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Här vräker det också ner regn:( Har iaf sluppit åskan hitintills. Så härligt med en resa inplanerad. Allra helst om vädret fortsätter så här... Ha en trevlig kväll!

2009-07-09 @ 17:46:26
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0