Regn regn o regn

Tar det inte slut någongång?

Eftersom det fina vädret bestämde sig för att vara någon annan stans under vår semester försöker vi så gott det går att hitta på innomhusaktiviteter för barnen.
Inte det lättaste då en ettåring och en snart åttaåring inte riktigt har samma intressen.
Men något som gick hem för dem bägge var iaf Lek och Buslandet, där spenderade vi 3 timmar med att klättra, hoppa och åka. Eller ja alla utom jag då, jag satt med min onda rygg på en bänk då jag inte fotade.

Oscar i gapet på en dinosarie. Svettig som få:)



Moa provade på studsmattan i "babyavdelningen"



I dag hade vi tänkt åka på Norvalla marknad, har aldrig varit där innan men tydligen skulle det var runt 250 knallar och finna karuseller och andra roligheter. Tyvärr regnade det bara mer och mer ju närmare vi kom så vi bestämde oss för att helt enkelt vända och åka hem igen. Jättetråkigt men ja det är ju inte så roligt att gå ute i ösregn heller.

Vi åkte istället in till stan och åt lunch ute på restauran, jättemysigt det med.

Hoppas ni haft en fin dag, Kram

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Usch ja för allt detta regnande:( Dagarna flyter ihop och barnen blir lite rastlösa. Själv funderar jag på att ta med mig dem till Ikea idag. W vill gärna leka i blåbärskorgen och om hon tycker det är skoj så kan ju jag och M gå omkring och titta lite. Ha en bra dag.

2009-07-24 @ 10:13:34
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0