Tatuering

Fick just ett sms av gubben som var och skulle köpa kvistlack.
Han hade samtidigt varit in hos tatueraren och skulle höra vad hon tog för en tatuering med barnens namn.

Planen är att han ska tatuera in dem längs med underarmen
Typ såhär  Oscar, Elliot
                    Alexander Moa

Fast uppifrån och ner.


Så nu behöver vi lite hjälp, någon som är lite haj på tatueringar och vet ungefär hur stort som brukar bli bra?
Sen kanske ni tom har hågon fin stil att rekomendera?

Eller kanske ni har något annat förslag på var man kan tatuera in det på ett snyggt sätt?
Det är ju några namn som ska dit så det får liksom inte bli för uppstyltat, för vem vet, det kanske blir fler?:)

Nu ska jag jobba mina sista 5,5 timmar innan helgen.

Har inga speciella planer, utan det blir nog en skön helg hemma, med disk, tvätt och städ misstänker jag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Speja

Tyvärr, vet inte ett skvatt om tatueringar. Men en snirklig stil hade nog jag föredragit. Det ser liksom mer kärleksfullt ut;)



Ha en fin helg!

2009-07-10 @ 15:09:24
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kolla in på www.dafont.com.. Där hittar ni säkert nåt typsnitt..ska själv tatuera in barnens namn men vet inte vart än bara...

2009-07-10 @ 18:33:11
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0