Trodde jag ja

Hade väldigt stora förväntningar på mig själv i måndags då vi kom hem med det mobila bredbandet.
Hade stora planer på att sitta i solen och uppdatera er om vårt lyxliv i husvagnen:)
Men ja, ni ser ju själva hur det gått.

Man ska ju itne klaga på vädret men ja ibland blir det nästan lite mycket av det goda, förmiddagarna har spenderat vid poolen och eftermiddagarna har vi mest dåsat omkring, energin liksom tar slut då det är så varmt.

Men kameran har iaf inte legat på latsidan, har tagit mellan 5-600 kort under veckan.

Oscar kommit på at det visst var roligt att vara på campingen så honom har vi itne sett mycket av under veckan, på förmiddagarna har han varit i barnklubben och lekt med de andra barnen, i onsdags åkte han tillsammans med dem till Fun City och var borta hela dagen och i dag har dom varit till fästningen och gått en vandring där.

I skrivande stund är han med en tjej han hittat här på campingen och spelar minigolf, dom är bara för söta.
Kom springandes i eftermiddag och ville ha pengar och när jag frågade till vad så var det för till en ficklampa, han hade hittat den nere i affären och det stod deras namn på:) Hade lite pengar på min "klocka" så den fick han låna och en stund senare hade de en varsin ficklampa med sina namn på och var så glada så.

Lite senare i kväll är det liveband nere i uteserveringen, dit skulle dom tydligen o dansa:)
Problemet är att dom har ett bra tag kvar till dom har åldern inne så dom lär få nöja sig med att stå utanför.
Han tyckte vi skulle följa med och ta in dem med med 3 sovande barn i husvagnen funkar ju inte riktigt det.

Innan jag laddar upp bilerna från veckan vill jag önska er alla som ska på mammabloggalan e riktigt trevlig helg, hoppas ni får det riktigt gott nu! Är allt lite avundsjuka på er:)
Förväntar mig givetvis en väldigt massa vackara bilder i era bloggar sedan så man får se hur fina ni var.



Klockan 19.20 nere vid havet en tisdagskväll



Alexander tar sitt första dopp i havet för i år



Alexander har hittat en manet, den tyckte han vi skulle ta med oss hem, men där gick tyvärr min gräns.



Moa på stranden



Moa dricker festis med hela kroppen:)

Nä det får bli allt för i dag, tar en evighet att ladda upp bilder, har tagit mig en timme för dessa.
Är det mitt internet som är väldigt dåligt eller tar det så läng tid för er andra också?

Ha nu en riktigt fin helg allihopa!

Kram



Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Vad kul att Oscar har en härlig semester! Ser mysigt ut på bilderna.

2009-07-04 @ 12:06:45
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jisses vad du fotat.

Vilka fina bilder, ser ut som en helt underbar semester!!!

En annan ska jobba två veckor till innan 5 veckors ledighet, känns som lååång tid tills dess men går nog fort.

Kram kram

2009-07-04 @ 21:50:29
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Åh har vi varit så nära varandra!!!

Nej vi var ej på samma camping, vi hyrde en stuga privat men den låg vid björkängs camping lite utanför Varberg, väldigt vackert där och så himla barnvänligt vid strand och hav, långgrunt som bara den ju! Och ja vilket fantastiskt väder vi haft!!!



Dina bilder är superfina, så söta barn=)

2009-07-05 @ 21:39:42
URL: http://frusofie.se
Postat av: Malin

Ser härligt ut! Skoj med många foton. Lite segt här också att ladda upp tyvärr. Kram

2009-07-05 @ 23:22:33
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0