Blandat

Är ledsen att säga det men när jag skulle ta fram det jag shoppadei ullared insåg jag ganska snabbt att jag inte alls hittat så mycket som jag trodde.
Alltså jag kunde inte gå som jag ville och kika på det jag hade lust med men såhär dålig shopping var det länge sedan det blev, måste verkligen åka dit snart igen!

Vi kanske skulle ta en liten mammabloggshoppingrunda? Ullared är ju verkligen ett paradis för barnfamiljer!

Blev givetvis lite av det som man alltid köper, ni vet shampoo, balsam, duschcreme, tvättmedel, tandborstar o annat tråk, sen lite till barnen, inte ett endaste klädesplagg konstigt nog.



Lite av det sedvanliga godiset (som jag INTE ska äta av), asfaltskritor för 3.95, nya simglasögon 9.95, gummisnoddar och ett Sim City spel till Nintendo DS 149 kr.
Har ingen aning om spelet är bra, köpte det mest av nostalgiskäl.
Vi brukar skoja om det ibland när vi pratar om vad vi gjorde innan vi fick barm, och det vi brukar komma på är att vi ofta satt uppe halva nätterna och spelade antingen Sim city eller The Sims haha

Vad gjorde ni andra innan ni fick barn?

Ja det var inte mycket jag hade att bjuda på inte, somsagt såhär dålig brukar jag inte vara på att shoppa:)
En stekpanna fick jag ju iof med mig hem också, min mamma råkade tappa våran andra i golvet då hon var här vid jul så den har varit alldeles skev, men först nu har jag alltså fått tummen ur och köpt en ny, en från Tefal.

Innan jag tog tåget in till stan i dag han jag inom Elgiganten för att se om de hade några Nintendo DS inne.
Några fanns det kvar så ett sånt fick följa med mig hem.

Oscar ska få det av oss och min mamma i skolavslutningspresent i morgon + simcity spelet, han kommer bli överlycklig.
Han har verkligen gått och suktat efter ett sånt jag vet inte hur länge.

Tror det kommer bli jättebra att ha med sig då vi åker med husvagnen, eller till hösten då vi åker utomlands.
Han har annars ganska kort tålamod och ger sig gärna på en lite fight med sina syskon när tillfälle ges så jag hoppas detta kan minimera det lite iaf.

I kväll har jag varit ute och promenerat med min jobbarkompis, var endå tvungen ut och leta blommor.
Oscar har avslutning i morgon och alla barnen ska ha med sig en liten blombukett då dom går in i kyrkan.
Förra året köpte vi en liten buket men fick i år klart för oss att det skulle man minsann inte gör, buketten skulle plockas ute! Så det vara bara till att ge sig ut i regnet och leta.
Väldigt dåligt med blommor var det men det får inte hjälpas, det blev lite hundkex och lite andra rosa blommor, hoppas det duger åt herrn.

Köpte förresten lite nya kläder till honom då jag var inne i stan.



Det är ju ingen sommarvärme direkt så det fick bli långbyxor och till det en rutig skjorta, sen får han ha jacka med sig.

Ja som jag skrev så regnade det då vi var ute och gick så jag får göra er besvikna och hoppa över bilderna på min nya frisyr i dag, dom kommer liksom inte till sin rätt, ser mer ut som en dränkt katt just nu haha

Men det kommer, jag lovar, var dock inte så säker på att något mer än håret är med på bilderna, jag själv hatar att vara med på bild, blir aldrig, verkligen aldrig bra på bild.

Nu är det sanart dax att säga gonatt, måste ju vara pigg i morgon då man ska upp tidigt o styla barnen

Ha det gott



Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken bra ide jag är med på den shoppingrundan alla gånger hihi...

Hoppas att han får en jättemysig avsluning & att middagen blir härlig för er alla tre.

Massor av kramar<3

2009-06-10 @ 09:50:17
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Innan man fick barn ja vad gjorde man då egentligen ?

10 år sen :)

Hmm tillbringade mycket tid med vänner och shopping :)



Ha en fin dag :)

2009-06-10 @ 12:08:34
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: miian

etta vara först med att hänga på bloggshoppingrundan till Gekås

;)



Puh vad gjorde man innan man fick barn?

är ju "bara" 2år sen man blev gravid och startade det nya livet.



Innan innehöll mitt liv fest fest fest och åter fest.

Ons fre lör på krogen.

Därmed innehöll det med många bakfyllor men samtidigt var det ett mycket socialare liv.

Saknar det inte för fem öre dock.



Kram och jag vet en kille som kommer bli överlycklig för sin avslutningspresent.

Måste bli dyrt i framtiden om alla kids får såna bra presenter hihi ;)

2009-06-10 @ 13:32:40
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0