Galet

Alltså denhär helgen har verkligen inte varit någon vanlig helg, jag har nämligen varit ut, ut som i ut på krogen.
Efter lite räknande kom vi fram till att det måste vait typ 6-7 år sedan jag var ute sist.

Spenderade lördagen tillsammans med Moa och Sofia, var och kikade i lite affärer, köpte bland annat 2 resväskor på coop för 99 kr styck, det kallar jag bra pris!
Sen var vi på IKEA och köpte 2 stora tavellister och 4 Ribba ramar, allt detta ska upp över våran säng.

Sofia skulle ut med en kompis och frågade om jag skulle med, kändes lite sådär, jag menar har man inte vairt ute på så länge är det ju inte direkt så att man har vanan inne och bara slänger på sig något snyggt och drar iväg.
Spenderade nog över 2 timmar med att rota i garderoben efter något passande.
Allt känndes som om jag var klädd för företagsmiddag typ.
Men tillslut hittade jag fram ett linne som var sneskuret över bröstet och med lite volang, någon som förstår hur jag menar?
Iaf till det ett par svarta byxor och fram med klackskoran, sen bar det iväg.

Var på lite "förfest" hos hennes väninna innan vi tog bussen in till stan, hamnade först på en liten bar på en liten gata som jag inte vet var den låg haha
Sedan fortsatte vi vidare till Avenyn och Parklane, eller hur det nu stavas.
Tiden gick fort och vid halv 3 var vi tvungna att bege oss för att ta sista tåget hem.
Var hemma vis straxt efter 4 och vaknade 8.
Trots att vi bara sovit i 4 timmar var jag oförskämt pigg och var ute och städade oc fixade i husvagnen på eftermiddagen.
Kanske är ett plus att ha små barn trots allt, man behöver inte så mycket sömn, och inte så mycket att dricka heller för dricker man bara 1 gång om året så behövs det inte så mycket för att snurra till det i den lilla hjärnan:)

Men måste endå sammanfatta det hela med att, det var jättekul att komma ut men det är absolut inget jag saknar, nångång sådär vart 5:e år räcker gott för mig!

I dag står förberedelser inför husvagnstrippen på schemat, sedan ska jag jobba 16-20.

Hoppas ni andra haft en bra helg, Kram

Kommentarer
Postat av: Speja

Lät som du fick på dig en passande outfit till slut! Och håller med dig, det räcker att svira runt någon gång om året eller så för en annan.

2009-06-15 @ 11:01:39
URL: http://spejasrprov.blogg.se/
Postat av: miian

oh lättare att du lägger upp bilder på dej så vi kan förstå hur du såg ut hihi

nyfiken i en strut you know!



Oj så du har varit och svirat,låter skoj men jag är som du.

Saknar det inte alls,men får väl gå med på att ut och ränna någongång om polarna tvingar med mig eller om det är nåt speciellt.



Hur hade grabbarna det då?

På sin utflykt?



Kram

Solen skiner för fullt här idag med,inte hos dej?

2009-06-15 @ 12:56:05
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul att gå ut på krogen, som sagt krogen är lagom i måttliga doser, ska ut på midsommardagen sen blir det nog lungt här framöver också!



Hoppas du har en fin dag, massor med kramar

2009-06-15 @ 16:42:28
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vad kul det låter.

Själv har jag nog inte varit ute på sisådär 4 år men nu är jag sjukt sugen på att träffa några och pimpla lite vin och sådär.

Vi får väl se hur jag lyckas med det nya. Har inte riktigt fattat vad skullnaden med GI & LCHF är men GI är väl lite snällare? Att man inte tar bort all pasta, ris och så utan byter mot bättre alternativ?

Eller är jag fel på det??

KRAM!!!!

2009-06-15 @ 20:04:17
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman!!!

men så roligt att gå ut och svira lite..:) ett kort vore roligt att se..:)

kramisar

2009-06-16 @ 09:46:39
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0