Måndag igen

Gårdagen fortlöpte någorlunda smärtfritt, några mindre incidenter av syskonbråk bara.
Barnen spenderade hela dagen i den lilla poolen.
Har förskt att köra någon light variant av GI nu i veckan som var men i går gjorde jag ett undantag och gjort potatisgratäng, grilld kyckling och bea till morsdagsmiddag, underbart gott var det vill jag lova.

I dag hade jag tid hos dendär trevliga doktorn som gärna vill ta en extra kik på de nedre regionerna:(
Kl 10 skulle jag vara där, gubben skulle passa barnen, men när klockan var 9.45 kunde jag inte vänta längre utan var tvungen att ta med dem.
Elliot och Alexander skötte sig bra, dom väntade ute i väntrummet, var bara tvungen att säga till dom en gång!
Moa var med mig inne i undersökningsrummet och låg på min mage och gosade medans doktorn grejjade, såg säkert lite roligt ut, men ibland får man hitta på lite egna lösningar.
Så nu är jag en spiral "rikare".
Har aldrig haft någon innan och vet väl egentligen inte vad jag ska förvänta mig, men det blir nog bra?

Nu sover Moa och killarna sitter och tittar på tv, ja jag vet det är fint väder och dom borde vara ute, meneftersom Moa sover på altanen så fick det bli såhär i dag.

Nu ska jag försöka mig på ett röj här hemma, hemskt vad stökigt det blir inne då man är ute hela helgen.

Kram

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Vad gör man när ingen kan ta barnen vid sådana besök... Jag hade med mig W som högljutt valde att kommentera det som skedde i rummet. Nästa gång får hon va ensam hemma! Har du fått tavlan? Sambon skulle lämna in den på Ica men gjorde det först dagen efter att jag hade mailat dig om det. Rörig som jag är i huvudet just nu vet jag inte vilken dag det var förlåt. Dock kostade portot 24 istället för 12. Jag valde att ta lite extra papper om din så den förhoppningsvis inte ska bli skadad (min förra beställning blev det). Hoppas du är nöjd. Ha de bra.

2009-06-01 @ 16:57:29
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha jag kan riktigt se det hela framför mig, DU med Moa på magen hihi..

Vad skönt att få unna sig lite gott oxå det behöver man ibland . Ha nu en skön kväll & sov så Gott!

Kramar<3

2009-06-01 @ 20:29:19
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej vännen, äntligen har jag lite tid över och ett fungerande internet så nu är jag här och läsa ikapp den gånga helgen :)



Många kramar Jenny

2009-06-02 @ 00:19:31
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0