Minitonåring

Snälla säg att det inte blir värre.

Oscar är 7 snart 8 år och beter sig som om han vore 15-16, han skriker gormar, är stor i munnen och allmänt uppkäftig.
Så himmla tråkigt, allt man gör är liksom fel:(

Nu har jag bokat in oss en hel vecka på den campingen vi var på i midsommar.
Det är en 5 stjärnig camping men fina lekplatser, affär, fin minigolf och pool och alla tänkbara bekvämligheter. Nu vill han inte åka, klockan är snart 11 på kvällen och han står och gornar och skriker på övervåningen för att han måste följa med, för det vill han då rakt inte, han ska vara hemma och gå på fritids.

Han har varit den som tjatat och frågat när vi ska åka med husvagnen innan och nu har han helt plötsligt vänt, det är inte alls roligt längre:(

Jag blir så ledsen, man lägger ner tid och pengar på att göra roliga saker för barnen också får man dethär tillbaka, man tappar liksom sugen.
Själv har man jobbat hela veckan och bara längtat tills vi kan koppla på och åka.

Jaja det blir nog bra till slut men sånt här gnäll kan verkligen göra att man själv tappar lusten.

Nu ska jag iaf gå och lägga mig, har varit en lång vecka

Detta är en kass bild och den enda vi har på oscar från hela midsommarhelgen, vilket betyder att han inte tillbringat speciellt mycket tid med oss utan varit ute och lekt och spelat DS med sina kompisar så han kommer få en bra vecka, han vet bara inte om det:)



Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag känner igen det där med min 7 åring Kim, han vill inte hitta på nåt med oss! Bara vara med kompisar.. Tråkigt när man försöker göra roliga saker men att det ändå inte passar! Hi hi

2009-06-27 @ 08:17:30
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

men kära nån.. hihi.. jodå dom kan de små liven.. men det lugnar sig nog lite ska du se.. sedan drar det igång igen.. kanske.. jag har det faktiskt rätt lugnt med min teens.. :) mer tjafs på exet, hihi.. även om det är lugnt på han med just nu.. ;)



KRAM

2009-06-27 @ 21:48:40
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå, njaaa name it kolla där =)

Jag hittade ju mina superfina där =)



Hoppas ni haft en underbar dag i solen. Kram

2009-06-28 @ 20:28:34
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Elin C

Han blir nog en underbar tonåring i stället :)

2009-06-28 @ 21:15:49
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Så jobbigt med dessa utbrott. Man kämpar på med barnen i vardagen, försöker hitta på roliga saker osv och ibland är det lätt att tappa humöret när ingenting är bra. Hoppas ni får en bra vecka trots allt.

2009-06-30 @ 14:23:20
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0