Vilken morgon

Har inte gjort något vettigt alls i dag.
Vaknade i morse av att alla killarna var vakna, vände mig för att se klockan och vad ser jag, jo 5.58, hallå liksom, det är lördag mina små herrar, gå och lägg er!
Dom hade givetvis inga planer på att somna och dom är inte av det tysta slaget så Moa vaknade ju givetvis också, svintrött!

Så hela förmiddagen har vi legat i sängen/soffan och kikat på barntv hela familjen, har inte orkat något mer.
Moa somnade för middagsvila redan kl 10, får se hur det artar sig liie senare i eftermiddag, tror inte vi får henne att sova 2 gånger nämligen.

Jag ska nog ta tag i mig själv och åka och handla lite mat, vi ska ha över några bekanta med deras 3 barn och äta tacos så då är det nog bra om vi har det hemma:)
Gubben ska jag sätta på att fixa 3 barnstolar från garaget så alla barnen har någonstans bra att sitta, sen ska han nog få städa toaletten också, en höjdar uppgift på en lördag.

Hoppas ni andra har en fin lördag, Kram

Kommentarer
Postat av: Russin

hej gumman..

tittar in och kollar hur du har det här innan jag börjar göra mig klar för jobbet.. :)



idag åt jag smaskens.. köttfärsröra med grädde, cf och lite keso i... blanda ihop med broccoli in ugnen med mozarella ost på.. mums... :)



KRAMKRAM

2009-06-06 @ 14:55:11
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Jenny

Oj jösses, vilken tid att vakna på! Låter mys att bara slappa o kolla på tv ialla fall :) Ha en jätte fin helg, kram Jenny

2009-06-06 @ 22:18:03
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://56kilo.se/



så hette den visst..:) KRAM

2009-06-07 @ 14:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0