Avslutad

Ja övetalningskampanjen mot min mamma och hennes gubbe är redan avslutad, dom åker inte med!
Hur fan kan man vara så uppslukad av en jäkla älgjakt så man inte kan hoppa över en helg ett år?
Jag förstår faktiskt inte!

Dom lär ju vilket fall inte skjuta alla älgar första helgen så det finns ju alla chanser i världen att vara ute i skogen hela hösten men nä, det var verkligen viktigt att vara med första veckan:(

Menmen lika bra det kanske inte roligt att ha med någon som sitter och surar för att dom inte får sitta och frysa på ett älgpass istället för att svettas i en solstol.

Deras förlust, vi ska iaf gotta oss:)

Nu väntar sängen och i morgon drar vi ut på biljakt!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

ooo, det där får jag höra varje år.. min morfar kommer aldrig på min lillasysters födelsdagskalas för då börjar "bockajakten" ... nu struntar hon i det men när hon var liten så vart hon ju jätte ledsen..



kram

2009-03-17 @ 08:20:57
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0