Bokat

Nu har vi bokat in oss på 2 visningar i det området där vi bodde  innan.
Båda husen är egentligen för små men va fasen, det löser sig på något sätt.
Det "lilla" huset har stor tomt så det går att bygga ut, det lite större huset skulle man nog kunna dela av ett rum till 2 + att om man bygger en lite större takkupa så kan man nog göra ett sovrum av allrummet uppe också, å går det så är ju saken biff!!

Men somsagt vi får se, det är ju en sak att sitta och titta på bilder på hemnet då allt är stylat, när man väl kommer dit kanske det inte alls är nåt att ha.

Återkommer med uppdatering...

Nu ska jag åka till jobbet, segt att jobba kväll men vad gör man inte, har bytt med den andra tjejen o de e klart man ställer upp när man kan, nästa gång är det kanske jag som vill byta.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Emelie

Då får man hålla tummarna att visningarna går bra.

ja, lite nya vårkläder är ju inte fel, jag har upptäckt att min garderob inför resan är minimal, iiiinga sommarkläder alls i rätt storlek.

Skopunkten är suveränt, i alla fall till barnen, jag har varit lite sisådär nöjd med mina vinterskor men så slits de flitigt också....

Kram kram

2009-03-05 @ 12:52:58
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fin tripptrappstolen blev! Vad var det för färg innan? Måste nog måla våran också....Men kanske vit? /Johanna

2009-03-05 @ 19:00:38
URL: http://hemmahosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0