i morgon lär vi bli fattiga

Jag har dragit mig länge nog nu så i måndags förra veckan då jag var med tvillingarna till tandläkaren tog jag tjuren vid hornen och beställde en tid till mig själv. Så i morogn kl 15:30 ska jag pinas i stolen.
Får se om jag har råd att lösa ut mig därifrån, misstänker det inte blir någon billig historia.
Törs nästan inte säga det men jag har inte varit där på runt 5 år!!!

Har suttit i kväll och försökt hitta något roligt att fördriva helgen med men hittar inget som känns kul:(
Hade lite planer på att åka upp till Sthlm med Oscar och gå på genrepet på melodifestivalen (dom andra var slutsålda) men ja de e som vanligt ingen som vill passa de andra.
Så nu får vi hitta på något annat kul, känner för att åka iväg nånstans och sova över men vart?
Har ni förslag så motages dom gärna, just nu är det mest spännande vi kommit på att åka med Stenabåten till fredrikshavn och bada och sedan åka hem igen:)
Frågan är om det är så lämpligt för Moa där?

Nu börjar Cityakuten igen...

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Jag kör med samma återhållsamhet vad gäller tandläkarebesök. Är lite som du säger - inte det bästa för plånboken harkel. ha en bra dag.

2009-03-10 @ 07:42:41
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hoppas det går bra hos tandis!! och, jag är precis likadan.. HATAR att gå till tandis... hua.. och riktigt svindyrt är det ju.. hade hellre köpt nått fint ..;)



kul med melodifetival!!



kramkram

2009-03-10 @ 09:32:47
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0