Kan man säga upp sig som mamma?

Hade man kunnat så hade jag gjort det i dag.

Vilken morgon!!!!!

Vaknar med ett ryck kl 6 med att killarna ligger i fatboyen och brottas och slåss och skriker, tack för den liksom.
Dom gör allt dom inte ska och minsta lilla fel en av dem gör påpekas snabbt av den andre så är bråket igång igen, jag hinner inte mer än vända ryggen till.

Alexander såg ut som jag vet inte vad när jag lämnade honom på dagis, tröjan bak och fram fast jag hjälpt honom minst 3 gånger, byxorna hade jag sagt åt honom att byta minst lika mångo men NÄ, det skulle han inte!!!
Gummibandet har nämligen släppt från knapparna så byxorna är lite stora så dom lär väl ligga vid fotknölarna vid dethär laget:( tur han har extrabyxor dom kan byta till på dagis.

Elliot var sur o grinig stod mest o skrek bara, vi blev ju givetvis sena av allt tjafsande och han klarar liksom inte av när man ska skynda sig, säger man ordet skynda dig till honom bryter han ihop i ett hörn:(

Oscar hade jag lovat skjutsa till skolan med cyklen så han kunde cykla hem men det sket sig, han får gå.
Tar man inte med sig lås och nyckel kan man heller inte ta med sig cykeln till skolan. 
O äpplet, det ligger kvar i fruktskålen hemma...

Behöver jag säga mer?????
Försökte tom med att grannen skulle låna dom i dag men han ville ha lite betänketid:)

Kl 12 ska jag iaf på "fotvård" det ska bli underbart skönt, kanske kan få en på bättre humör om inte annat, ska nog försöka sova lite först.

Hoppas innerligt att eftermiddagen blir bättre

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

oj oj oj gumman..Det låter som du skulle behöva ha helkropps massage!!! :) vilken morgon...



hoppas din dag blir lugnare iaf!!



kram

2009-03-03 @ 09:29:04
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0