Ny dag nya tag

Efter att ha varit på dåligt humör typ hela dagen i går av vissa anledningar så kan denna dagen inte bli sämre!
Vi har hela familjen (utom pappa då) sovit hela natten utan avbrott, vad jag kan minnas iaf:)
Solen skiner och det är vår!!!!!

Eftersom jag jobbade hela långa dagen i går (10 timmar) så har jag lite att ta igen vad gäller utskickande av halsband så det ska jag ta tag i nu på morgonen.

Börjar inte förrän 16 i dag då jag ska jobba hela natten sen och slutar inte förrän 13 i morgon fredag.
Funderar lite på att ta en sväng till Ullared innan jag börjar men har inte riktigt bestämt mig, får höra lite med gubben när han kommer hem om han orkar följa med.
Kunde ju inte handla precis det jag ville då jag var där med jobbet förra veckan, det jag är ute efter är först och främt ett par somrigare skor än mina vinterkängor och de stora svarta kuddarna med en stor vit stjärna på som jag stod och klämde på i fredags men var för snål för att köpa då:(
Sen måste jag även hitta ett linne med smala axelband att ha under min nya "blus" som jag köpte i helgen.

Blus förresten låter inte det bra tantigt, men vad säger man istället?

Nu ska jag ta o duscha så man kommer igång lite.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Miian

åhhh Ullared jag vill med dit,sitter och smider planer på en tripp!!!

Hur långt har du dit?

aviiiiis



Huset ni kollade på såg ju toppen ut,det lilla vi fick se.

Såg ut som ett hus för er,sådär vitt och stilrent som ni verkar ha redan nu.

Har ni funderat klart?? ;)



Du får återkomma med dina inköp,om det blev några ;)

Kramkram

2009-03-12 @ 11:37:57
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

LÅter så ljuvligt att få sova en hel natt utan avbrott. Börjar faktiskt att tvivla på att det nånsin kommer att inträffa i mitt liv igen.

2009-03-12 @ 18:02:14
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh men snacka om lyx, , svänga inom Ullared sådär liksom, önskar jag kunde göra det!

Och blus låter ju lite tantigt men kan inte heller komma på nåt bättre :-D.

Kram kram

2009-03-12 @ 21:29:04
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Halsbandet kom idag, det är toppen! Tusen tack!

2009-03-13 @ 12:16:36
URL: http://emma85.webblogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Halloj, vi åker till Koh Lanta, Thailand på lördag :)

Ska bli grymt skönt!! Kan ju säga att vi längtar lite ;)!

Mysigt att ha en sommarsemester att se fram emot också.



Ha det bra!



Kram

2009-03-16 @ 13:19:38
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0