Rensa bland barnkläderna

Insåg i går när jag satt och funderade på vårjackor att jag ju har den bruna jackan från pop där uppe i garderoben, men ni ska inte tro den ligger ensam där, nä utan den trängs bland en 10-12 banankartonger med pojkkläder....

Vet inte vad jag ska göra med allt, lite vill man ju spara som minne men absolut inte allt, det går bara inte.
Nu kommer det ju en helt ny uppsättning med tjejkläder dessutom.

Måste ta mig i kragen någon dag och se vad som finns, de kläder som ligger där uppe är ju i storlek 44-120 ungefär så mer kommer det att bli...

Pop kläder kan man ju lägga ut på tradera och få lite pengar för men andra märke känns inte lönt att lägga ut, iaf inte ett och ett.

Kanske är det någon som har en kille eller två i lagom storlek som är intresserad av att köpa kassvis?

Vad brukar ni göra med urväxta kläder som fortfarande ser bra?
Lägger ni dem i lådor som vi och stoppar in dom garderoben eller säljer/slänger/ger bort dem direkt?

Nu ska jag röja lite här hemma innan Oscar kommer hem och vi ska dra iväg igen.

Kram





Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Hej och tack för kommentaren:) Kul med lite nya läsare som dessutom gör sig synliga... Ha en bra dag.

2009-03-02 @ 13:22:07
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej! =) Det står ingen ålder på lapparna som sitter på BVC, så jag antar att det går bra med en 13-månaders... Det var två pojkar där idag som var kring året, så det är nog inga problem! =) Kom dit nästa måndag vettja! Kram Linnea

2009-03-02 @ 23:18:41
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0