Seg

Vaknade vid 5.20 av att Alexander var uppe o gick, sa till honom att antingen gå och lägga sig i sin egen säng eller lkomma och lägga isg brevid mig för att inte väcka dom andra.
Han valde att gå och lägga sig i sin säng men tyvärr var det redan försent, Elliot hade redan vaknat och hela cirkusen var igång.
Oscar kom upp och Moa är väldigt lättväckt så hon vaknade givetvis med.

Alla var påklädda o klara då gubben kom hem så han kunde köra dagsi/skola rundan direkt.
Har/hade stora planer för dagen men var så himmla trött så efter att ha satt igång en tvättmaksin så la jag mig på soffan, tänkte jag kuslle sova en timme, joho, 1 timme blev 2,5 så nu har jag inte mycket tid kvar innan alla ska hämtas igen:(

Ska göra ett ryck, en till tvättmaksin är istoppad och nu ska jag se vad för kläder man kan tänkas behöva på Teneriffa, Dax o bestämma det nu känner jag så det är sent o framtaget, inte länge kvar nu:)

Måste gå, kram


Kommentarer
Postat av: miian

Det blir aldrig som man tänkt sig ;)

Antar att det är trötta barn som är på dagis idag ;)



Ohh du ska ju snart resa,lyllo deeeej!

Kram

2009-03-24 @ 12:20:29
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Precis sådär brukar det vara här hemma nu förtiden. Kan inte somna om när hela karusellen dragit igång på morgonen och tänker att då gör vi ngt av dagen när vi ändå är uppe tidigt allesammans. Jovisst, segare än någonsin så blir det inte så mkt gjort. Dagen är bara lång och jag är TRÖTT.

2009-03-24 @ 18:50:27
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0