Söndag

Dagen har gått i kalasets tecken.

Vi var bjudan till några bekanta för att fira ders 4 åring samtidigt som Oscar skulle på maskeradkals till sin kompis så det fick helt enkelt blir så att vi gjorde klart Oscar innan vi åkte och ringde sedan honom när han skulle gå upp till kalaset.
Är skönt nu när han är större och han faktiskt klarar att vara ensam i en halvtimme.

Det hade gått jättebra och han var redan hemma då vi kom hem igen.

Sedan vi kom hem har vi faktiskt inte gjort nånting, barnen har lekt och vi vuxna har slappat bäst det gått.
Ett lager till på stolen har det iof blivit men vi är fortfarande inte klara, trodde vl aldrig det skulle behövas en 4-5 lager färg...

I morgon är jag och de 3 minsta barnen lediga.
Brukar försöka boka in saker o ting på måndagar men i morgon känns det lite mastigt.
Elliot och Alexander ska till tandläkaren vid 10, Oscar har en tid kl 14 och jag har en tid kl 15 inne stan för att diskutera mitt jobb i kommunen.
Får se vad dom säger, är det så att dom inte hittat något annat jobb till mig och ska säga upp mig så tycker jag faktiskt att jag borde "få" nånting för det, nån månadslön eller så tycker jag inte är för mycket begärt men det lär vär inte va lönt o ta upp:(

Ska plocka fram lite kläder inför morgondagen nu och sedan dra ännu ett lager på stolen, i morgon borde den va klar?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0