2½ timme kvar

Elliot fick inte gå till dagis i dag då det fattadet typ 3 timmar på 48 timmars regeln,  så han fick följa med mig till jobbet istället.
Fick börja en timme senare i morse så vi kom hit lagom till kl 8.
Vi har haft det rätt mysigt trots allt.
På förmiddagen lekte barnen ute på gården och sen vid 12 packade vi oss in i bilen allihopa och åkte bort till köpcentret och handlade lite och åt sedan lunch på Mc Donald, Elliot var nöjd kan man säga, Mc istället för syskonens dagis/skolmat. Får se hur det tas av de andra då han kommer hem och berättar det:)
Eftermiddagen har spenderats till stor del ute den med, det är ju så härligt väder, en väldig skillnad mot för i går då man höll på att blåsa bort. Nu känns det nästan som om sommaren är påväg, men man ska väl inte ta ut något i förskott misstänker jag, det ändras ju fort.

Eftersom jag fick börja en timme senare i morse får jag därmed sluta en timme senare i kväll, så Elliot och jag lär väl vara hemma vid halv 9 snåret nångång, vi får se, kanske stannar vi en stund till då vi endå är här, vill jag så får jag nog jobba till 01.00 i natt.

Hoppas nu det fina vädret håller i sig i helgen så man kan få lite fixat ute.

Ha en fin fredagskväll, Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas verkligen att ni får en jättemysig helg & att lilleman krya på sig!!

Kramar<3

2009-05-29 @ 21:24:12
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas ni fick en fin kväll till slut och får en mysig lördag :)

2009-05-30 @ 10:39:39
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0