Gjorde en liten fuling

Elliot var sig själv i går eftermiddag igen och även i dag på morgonen så efter att jag lämnat av de andra barnen på sina respektive ställen gjorde jag faktiskt en lite fuling och åkte in till "stan" för att fixa det som var viktigt för dagen.

Hade ju inte köpt några presenter ditt fröknarna på dagis så det var jag verkligen tvungen att fixa i dag, blev en varsin orkidé, kanske lite tråkigt men känndes neutralt och det kan ju inte bli "fel" med en blomma liksom.



Sen är det ju morsdag och jag vet att min mamma skulle bli väldigt besviken om inget kom i hennes brevlåda i morgon så det blev en tidning, choklad och en härlig duschcreme från Bodyshop till henne.



Sen hittade jag öven fleecejackor på Kappahl som jag var tvungen att köpa, hängde 3 jackor på stället varav två var i Elliot och Alexanders storlek, det måste ju vara ett tecken på att dom var ämnade för oss.
Billigare än pops blev det ju givetvis också, det tackar vi för.



Tog väl en timme ungefär och jag tryckte ner honom i Moas vagn så han inte kunde springa runt och talla på alla andra haha Nog för att det säkert såg lite löjligt ut med ett så stort barn i vagn men det skiter jag i, nöden har ingen lag.

Nu är vi iaf hemma igen och jag ska ta och leta igenom garderoberna efter lite kläder till dagisbarnen, dom ska vara utklädda till Emil, Ida eller Pippi på dagis i eftermiddag och vi har inget av det så det får bli ltie hopplock, men det ska väl gå det med.

Här sitter Elliot och funderar på om han ska tordas äta upp någa Mm som jag gav honom eller inte, han valde inte, ibland är dom för roliga.



Här stormar det, hoppas ni har bättre väder, Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh en till som har shoppat i dag :D hihi! Är nog vädret som lockar till shopping ;)



Ha en fin kväll, kram Jenny

2009-05-28 @ 20:53:35
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: miian

oh kul med shopping,vilka fina jackor-underbar färg ;)



Gulligt av dej att köpa blommor till fröknarna,hoppas på att få se bild på Emil&Ida/Pippi ;)



Kramkram

2009-05-28 @ 21:29:50
Postat av: miian

oj vilket bra jobb där man kan ta med sina barn,det hade jag med behövt hihi =)

Ja du slänga Lowas kläder gör jag bara inte,iallafall inte de minsta.

Nästa omngång kommer mer att kastas men det är ju för att hon sliter mer på de större storlekarna,slabbar ner och har dom längre.

De hon hade som nyfödd använde hon en gång typ så dom är ju som nya och luktar nästan lite bebis ;)

Man blir nostalgisk när man rotar bland dom :)

2009-05-28 @ 21:51:32
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Åh orkidéer är väl jättefint.

Jag bävar för skolavslutningar och annat. Mina grabbar har tre fröknar/elevassistenter var (går i autismklass, tösen har tre lärare och dagisbarnen har tre var. Det är 14 bara det :P

Sen har pojkarna två färdtjänstchaufförer... Jag brukar göra det enkelt för mig och handla choklad/blomma och till dagis köper jag en stor tårta som alla fröknar kan dela på :-)

2009-05-29 @ 10:50:11
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Speja

Vilka bra inköp! Nu blev jag inspirerad. Måste också köpa Morsdagspresent. Ha det fint!

2009-05-29 @ 10:50:45
URL: http://spejasprov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0