Helgens jobb

Som jag skrev tidigare fick vi ju en hel del gjort så barnen var hos farmor och farfar i söndags, bland annat fick vi planterat en röd och en svrt vinbärsbuske som jag fick av min mamma och hennes gubbe då jag fyllde år.
Ingen av oss gillar väl egentligen bären, men vinbär tillhör väl på något sätt det man "ska" ha i en trädgård?



Blev mycket grönt på den bilden.

Sen påbörjade vi även projekt lägga sten framför köksfönstret, tyvärr hade vi inte sten så dett räckte men en bit på vägen kom vi iaf. I tomrummet jag lämnat utan sten ska mindre sjösten läggas efter att jag planterat någon sorts gräs, tror det kan bli riktigt snyggt och något som bryter av lite itsället för bara sten hela vägen.





Set att det inte ser helt rakt ut på bilden men det kan jag nsätan lova att det är, har legat med vattenpass och tummstock och mätt.

Nä nu väntar utvecklingssamtal på dagis för Elliot, Alexander och Moa, bäst att rusa, ska vara där om 10 minuter.

Ha det fint, Kram

Kommentarer
Postat av: mamma russin

oj så snyggt du gjort..eller ni gjort ..;)



hur gick det med gala biljett?? hoppas hoppas du fick tag i en..:)

kram

2009-05-26 @ 19:21:32
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Emelie

Vad fint det blir intill huset!!!

Ser visst rakt och fint ut tycker jag minsann!!

Jo alltså vi har en frys i källaren idag som vi tänker behålla ändå, det är en såndär "halv" liten sak och det är den enda vi har idag men tänkte att har vi båda dem två blir det ju lagom.

Det gäller ju att inte baka så många bullar och sådär, hihi

Blir så jobbigt när Glassbilen kommer bara :-D.

KRAM

2009-05-26 @ 20:42:49
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: miian

tack gumman.

inatt sov vi som prinsessor,det gör sååå mycket :D



Hur gick det på utvecklingssamtalet?



Så fint du gjort runt huset,vilket jobb.

Ser visst de rakt ut,inte va självkritiskt nu bejb!

Kramkram

2009-05-26 @ 21:32:57
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Men så fint ni gör! Jag vill också ha natursten intill vårt hus. Hoppas att det kan fixas nångång i framtiden. Ha en trevlig onsdag.

2009-05-27 @ 09:38:47
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0