Måste städa!!

Har inte blivit något vettigt gjort på¨flera veckor nu känns det som, visst vi har städat men bara lite här och lite där.
Så i dag är det operation städning på schemat.

Gubben sover så det är bara jag och Elliot som är hemma och vakna, kl 13 ska vi upp på Oscars Lädbils race som dom har på fritids så det hade varit gott att få städat klart innan vi går dit.
Inte så smart att ta med Elliot kanske men vi ska ju trots alla vara ute hela tiden och sätter jag honom i Moas vagn så behöver han ju inte springa runt och kladda ner de andra barnen heller.

Problemet är nu bara att jag gärna börjar och städar men efter en stund hamnar jag här iaf, så därför sätter jag lite krav på mig sjävl att ska jag sätta mig här måste jag först ta kort och visa upp ett färdigstädat rum:)

Vi får väl se om jag återkommer haha

Hoppas ni får en fin dag, här ser det ut att bli soligt och varmt i dag, gött!!

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0