Så var det måndag igen.

I går hade vi turen att få lite barnvakt åt de tre minsta så vi kunde få gjort lite ute i trädgården utan att bli avbrutna varannan minut.
Vi la lite sten framför köksfönstret, rensade och la ny jord under träden, planterade vinbärsbuskar jag fick då jag fyllde år, sådde och vattnade gräs, städade i garaget och det bästa av allt, vi fick in den gamla BILEN i GARAGET!
Alltså vårt garage ser allt som oftast ut som ett katastrofområde men efter att fyllt hela stora bilen med skräp och omstrukturerat lite så fick vi in den.
Den ska ju egentligen bort men är för snål för att köra en till skroten där man inte får ett endaste öre för den.
Är troligtvis inget svårt alls att fixa och den är frotfarande i fint skick så det hade varit bra mycket bättre om någon villge ge oss en tusenlapp eller 2 och fixa till den. Det är ju trots all 2 sprojlans nya däck på den, och ett helt nytt avgassysten för över 2000 kr.

Bilder kommer lite senare, hade inte med mig kamera ut ens i går, är nog första dagen jag inte tagit en endaste bild, får ta igen det i dag.

Troligtvis kommer en mamma och hennes son från föräldragruppen hit i dag, annars har vi inga planer alls, vad ska ni göra?

Kram

Kommentarer
Postat av: Speja

Oj, vad mycket ni fick gjort! Här skulle också behöva rensas och sorteras. Ha det fint!

2009-05-25 @ 10:34:24
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej,



Kul att du kommer i från Östersund, nej känner inga direkt i Östersund med undantag från några släktingar till min pappas sambo. De bor en liten bit utanför Östersund på en ö dessutom.



Otroligt vackert där uppe!



Skönt att få lite pyssla hemma i trädgården utan några små, vi ska in till stan i veckan och köpa köp hoppas på att lyckas fixa barnvakt då så vi kan shoppa det i lugn o ro :)



Ha en riktigt fin kväll, kram Jenny

2009-05-25 @ 18:37:36
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Frida

Gokväll Vännen!!

Ja du att det kan vara sån skillnad på ett & flera barn. Engla & Astrid är fortfarande hos morfar så jag har en lugn kväll här hemma med bara ett barn som nu somnat..

Hoppas att ni hittade på ngt kul idag!

Pussar<3

2009-05-25 @ 19:36:52
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack tack, ja jag har jobbat i trädgården hela dagen och blivit avbruten varannan minut :P

Inte kul men ibland är det ju så :P

2009-05-25 @ 21:09:41
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0