Smörgåstårta

På söndag är det då dax att fli ett år äldre igen.
Hade tänkt att göra en smörgåstårta då jag inte vet när och om någon kommer så känns bra med lite matigare tårta än en vanligt gräddtårta.
Problemet är nu bara att jag inte hittar mina recept som jag användt mig av tidigare.
Trodde jag varit duktig och skrivit in dem receptboken men inte då.

Så är det någon som har recept på nåogn god fyllning så tas det tacksmat emot.
Kan ju söka recept men jag tycker inte alltid dessa recept motsvarar förväntningarna, bättre att få något rekomenderat som andra tycker är gott.

Nu ska jag väcka gubben så han kan åka och hämta de andra kottarna på dagis och skola.

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja du jag är bra på mycket ;D men inte på smörgåstårtor ....

Hoppas att tankarna du hade om din vän har bytts ut mot något mer energigivande under dagen.

massor av styrkekramar<3

2009-05-14 @ 20:01:28
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi tack :) Tror vi är rätt unika då vi verkligen gjort allt på egen hand, med undantag för lite eljobb som gubbens bror gjort. Annars har vi ritat huset själva, gubben har huggit ner varenda träd i skogen till garage och hus som han sen sågat i en hemmagjord såg, släpat och slitit... tagit offerter och åkt runt... Vi är rätt trötta o slitna nu men vi blir supernöjd och vi har fått det till en riktigt överkommlig summa :)



Önskar jag kunde tipsa om en röra men är superdålig, brukade dock göra en på fraiche blandat med rödlök, en liten dutt fransksenap, salt, peppar och skinka, blir supermumsigt :)



Hoppas ni har en riktigt fin kväll! Kram Jenny

2009-05-14 @ 20:50:23
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Å vad roligt, extra kul med andra tvilling mammor.

Ja tiden går läskigt fort.

Phu.

Snart står man väl där själv =)



Hoppas ni haft en toppen dag!

2009-05-14 @ 21:03:50
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja visst är det men jag njuter ikväll iaf för imorron när barnen varit uppe nån timme är känslan av nystädat borta haha!!

Puss & gonatt<3

2009-05-14 @ 21:45:14
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0