Vår dator sjunger på sista versen tror jag.

Har jätteproblem med att öppna länkar, ladda upp bilder och att kommentera inne hos er andra, ibland går det men allt som oftast inte:(
Vill bara ni ska veta att jag i alla fall försöker, även om jag oftast inte lyckas, utan att istället hela internet stängs ner och jag får börja om igen, aningen ströttsamt.

I eftermiddag har vi iaf varit och inhnadlat nya vita piké tröjor till alla killarna som jag tänkte dom ska ha på släktträffen på torsdag, till dessa blir det mörkbruna lite längre shorts för alla 3.

Vet inte hur ni andra tycker ang att klä barnen lika men jag känner som så , att när man är på ställen med mycket folk så känns det bra att alla har lika kläder på sig för att lättare kunna hålla kolla på dem.
Sen tycker jag iof det är lite gulligt också och man framhäver deras samhörighet. Moa får vi försöka matcha bäst det går:)

Ha nu en fortsatt trevlig kväll, själv ska jag ta fram lite inför morgondagen, då det absolut inte blir någon sovmorgon till halv 8 inte, utan 5.30 ringer min mobil och 6.15 ska vi infinna oss på dagis.

Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Hemlängtan

Tack för din kommentar på min blogg! Håller vår tidsplan så öppnar vi webbutiken i juli, men jag håller er uppdaterade på bloggen.

Vad jobbigt det är när datorn strular. Jag hade en sådan dag igår. Vår bärbara dator är allt annat än bra och den kan verkligen göra mig på dåligt humör.

Vad fina smycken du gör!

Kram Jenny

2009-05-20 @ 09:17:59
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Postat av: Speja

Hu, vilken tidig morgon! Hoppas den avlöpte "smärtfritt"! Trist med datorproblem men kul med släktträff. Tycker det verkar bra att kläderna gör att det är lättare att håll koll! Ha det så fint!

2009-05-20 @ 09:55:28
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Tröttsamt och tråkigt med datorer som inte bara fungerar:( Verkar som att även vår bärbara har börjat må mindre bra. Kanske dax att lägga över bilderna på externa hårddisken innan katastrofen är ett faktum här hemma.

2009-05-20 @ 11:50:43
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har klätt min aflickor lika under många år , men eftersom dom är så nära i ålder är dom nästa som tvillingar. & tillslut kände jag att jag ville låta dom skapa sig egna identiteter...

Hoppas att du får en härlig dag med familjen.

Puss & Kram<3

2009-05-20 @ 12:24:54
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Maria

Fin blogg

2009-05-20 @ 12:29:23
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: miian

åh kul med släktträff,blir ni många?

Hos er eller?

Spänannde.

Tycker ni gör helt rätt i att ha lika kläder på kidsen både för att det är praktiskt och sött.

Blir säkert fina familjefoton med nya kameran dessutom ;)



Kramkramkram

2009-05-20 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0