Det funkar!

Ja än så länge lever datorn och jag kan pusta ut för denhär gången.
Det enda som inte är som det ska är att jag inte kan skriva kommentarer hos er som har kontrollbokstäver eller vad det heter, ni vet vid dendär rullstolen:)
Får se om jag kan komma tillrätta med det problemet snarast.

Har haft en någorlunda lugn morgon i dag, Oscar fick det lite stressigt för att hinna till frukosten på fritids men hade han inte allt för mycket han skulle kika på påvägen till skolan så han han nog:)
De små lämnades kvar i 8 för att hinna till frukosten så vikunde ta det lite lugnt och han till och med se på barntv en halvtimme.
Det som inte var fullt lika mysigt vara att Moa vaknade kl 5.20 i morse, jag orkade inte hålla på och springa fram och tillbaka så jag tog in henne till mig och när vi sedan ska kliva upp vid straxt innan 7 har blöjan läckt och hela nattlinnet plus gubbens säng är blöt:(
Som tur är bar kiss men endå, har blöjorna blivit sämre? vi har alltid haft Libero och varit supernöjda men nu är det andra blöjan på 2 veckor som läcker.
Pampers är inget alternativ, gillar dom inte alls, tunna pappriga smala blöjor som blir osm hängande påsar så fort barnet kissar. Ska nog ringa och gnälla lite hos Libero, :)

I dag står städning på schmat, min kusin och hans tjej ska komma ner i kväll så det är dax att få lite ordning på torpet. Kanske ska man avancera och bjuda på lite mat också, det är ju inte varje dag dom kommer. Han pluggar och hon gör lumpen så att hitta tider som passar oss alla är inte det lättaste. Min kusin och hans tvillingsyster är nämligten gudföräldrar till Elliot och Alexander så det är extra roligt.

Vad har ni för relation med era barns gudföräldrar?
Vi har egentligen bara kontakt med tvillingarnas, eller ja med kontakt menar jag att det är dom enda som liksom gör det lite extra för barnen, kommer då dom fyller år och liknande. Oscars och Moas pratar vi med och så men dom har ingen speciell relation med sina gud barn om ni förstår hur jag menar.

Dax att sätta fart, har lite jobb i göra i dag, Kram



Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej hopp..

jag har faktiskt med reagerat på att liberos blöjor inte stoppar hel hel natt längre.. och vi har både 5an och 6 an i stl och har testat.. vi tänkte om 5an blitt för liten.. :( så gnäll från mig med..;)



kramisar

2009-10-01 @ 12:03:26
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0