Fotografering

Har letat kläder till barnens fotografering i flera veckor nu känns det som men har ännu inte kommit fram till vad som är "bäst".
i går fick jag med mig randiga tröjor från polarn till killarna men då återstår frågan, blir det för rörigt när dom har lika tröjor men i olika färger och vad ska isåfall Moa ha?

Var in en sväng på Zara och hittade där helvita långärmade tröjor med V-ringning och i där stack det liksom upp en liten beige bit så att det såg ut dom dom hade entill tröja under.

Vad tror ni, ska man satsa på färgglatt eller vitt?

Så som jag tänker så känns det roligare med lite färg men samtidigt så är det ju faktikst barnen som ska framhävas på fotografiet och inte kläderna så där kanske vitt blir bäst iaf?

Har ni foton som era barn har tagit hos fotografen som ni blivit nljda med får ni gärna visa.

Nu ringer det på dörren, dax att kila.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ana

Ja alltid detta problem med kläder! Det är inte lätt, jag vet! Hoppas det fixar sig:-)



Kramis

2009-10-02 @ 07:33:10
URL: http://friskisense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0