Fredag

Så var det fredag igen, sovmorgon och rostade mackor med marmelad dagen till ära:)
Barnen blir sådär lagom höga på socker radan från morgonen...

I dag står storhandling på schemat, och sedan hoppas jag att vår matta som vi beställt till vardagsrummet på Svenska hem har kommit. Hade en vit hampen tidigare och det är ju jättefrächt med vitt men med 4 små barn var det inget bra val så i kväll hoppas jag vi gosar ner våra fötter i en antracitgår rya.

Hemskt vilket väder det varit är i natt, åskat och regnat i stort sett hela natten, vid halv 2 har åskan väckt Alexnader så han kommer skräckslagen ner för trappan och kryper upp intill mig i sängen, finns det någon som är rädd för åskan så är det han, gud, han blir helt svettig och ligger bara och skakar stackarn.
Vid straxt innan 5 var det Moas tur att göra oss sällskap, så bara för gubben inte är hemma är man inte ensam i sängen iaf:)



Ha en underbar fredag!


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Å gud vad gott med rostade mackor med marmelad.

Varför åt jag inte det. Haha, det får bli imorgon! ;)

Tack för dina fina ord.

Nej visst är det så, shopping är ju bara föööör kul ;) Hihi.

Ha en toppen fredag nu. Kram

2009-10-02 @ 10:11:39
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Det fick bli en lugn dag där mina barn fick roa deras barn och tvärt om. Sen på eftermiddag gick vi ut på promenad och tänkte gunga - men då var barnen så trötta att vi hoppade det.



Ja det finns ju ett "lekland" det heter busborgen - det tror jag faktiskt barnen skulle uppskatta nu. Så det ska testas.

ÖF fungerar ju alltid, men jag vill göra nått annat. Bada blir svårt då jag har tvillingar - då måste jag ha med mig någon utan barn också, så vi har en var =)

Men det ska vi absolut styra upp någon gång för barnen älskar att bada.

Bondgård har vi ju på gården här bredvid så det är ju smidigt iaf, haha ;)

Finns ett friluftsmuseum inte så långt bort också, jätte mysigt på somrarna. Men vi hoppade det nu i somras för barnen var så små - men nästa år tänkte vi testa både det och eskilstuna djurpark =)

Mysigt värre.

Tack föär alla tips iaf! =)

2009-10-02 @ 10:39:40
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Sandra med treungar

Tur att du fick igång datorn igen! Jag är heeelt beroende och vet inte vad som hade hänt om min dator hade kraschat, haha.

Trevlig helg!

Kram

2009-10-02 @ 12:20:12
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0