Godmorgon

Har virit upp i över 3 timmar redan så morgon kanske det iof inte är? menmen

Har fått iväg alla barnen till skola och dagis och själv har jag kommit mig till jobbet, jobbar bara till 14 i dag så det är gott. Tänkte jag skulle åka en sväng inom Rusta och Elgiganten innan jag åker hem sen också.
Måste titta på lite datorer live känner jag innan jag kan bestämma mig, om jag nånsin kan göra det:)

Vad roligt att höra vad ni tycker om städhjälp.
Eftersom jag tittade på vad det skulle kosta att få hjälp varannan vecka så är det alltså inte den vardagliga städningen jag syftade på utan mer den lite grövre som jag skrev, som att skura kakel, kanske ta ugnen, under badkaret, lister o sånt.

Anledningen till att vi funderat på det är absolut inte för att vi är lata och inte orkar göra det själva utan både för att det faktiskt inte alltid hinns med att göra det lilla extra och för att kunna lägga mer tid på barnen, familjen och trädgården.
Men människor är ju olika der finns säkert dom som anlitar städhjälp för att dom är såkallade latmaskor som Anonym skrev också, det är jag helt övertygad om. Men somsagt hos är det tiden som fattas.

Och ja visst ibland kan väl orken tryta också, som tex måndagar då jag kliver upp 5.30 och inte är hemma förrän 19.30, då är kanske inte det första jag gör är att ställa mig och skura kakel:)

Vi får helt enkelt se ur vi gör, det var iaf jätteroligt att höra era åsikter.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0