Klippning

Hoppas ni sovit gott, själv har jag sovit oroligt hela natten, vet inte varför, vaknar hela tiden och kan inte somna om.

Nu är vi iaf uppe, vi har fått i oss frukost och vi är duschade och klara för dagen. På schemat står klippning av Elliot och har vi tur får även mannen sig en omgång av saxen.
I vanliga fall brukar jag klippa allihopa men nu ska dom ta kort på dagis på torsdag och jag känner att jag vill få det riktigkt gjort. Gubben orkar jag helt enkelt inte ta just nu:)

Före, en riktig potta:)



Efterbilder kommer i eftermiddag

Kram


Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej hej vännen...



vet du.. den är klar!!! haha, känner du "hon" som är envis och kan inte ge sig förens det är klart.. hahah..



ring mig så kan vi fixa klart den..:)



KRAM

2009-10-10 @ 10:09:51
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Sandra med treungar

Kär påg!

Ha en bra dag!

2009-10-10 @ 11:59:26
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0