Ny vecka

Ja då var det en ny vecka igen då, det går så fort, snart är det jul..
Började 7 i morse så kl 5.45 vara alla barnen uppe, jättetrötta:(
Alexanders komentar var, Mamma varför väcker du oss mitt i natten?
Samtidigt stod Elliot och gnölade brevid för att han var så trött, stackaran, tycker så synd om dem att dom måste upp så tidigt på morgonen, men just nu har jag inget val tyvärr.
Och det är endå bättre nu i höst än vad det varit innan, nu behöver dom bara upp tidigt 2 dagar i veckan istället för 3 som tidigare.
Den enda som var pigg i dag var Moa, hon vaknade 4.40 och vägrade somna om så det var ingen chans för mig att somna om då heller, det kommer bli en lååång dag i dag, Moa har iaf tur och kan sova middag, det har inte jag!

Hoppas ni sovit bra och att ni får en härlig höstmåndag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Speja

Hoppas solen skiner på er så att ni får extra energi idag! Kvart i sex är tidigt men de fixar säkert det bra ändå.



Kram

Speja

2009-10-05 @ 09:52:50
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

god morgon vännen..:)



söta Moa, hon är morgonpiggelin hon..:) hur jobbar du denna vecka?



Hoppas du får en fin dag gumman..KRAM

2009-10-05 @ 10:18:03
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Sandra med treungar

Nej, tänk den som fick sova middag ändå, så bra dom har det!

Ha en bra dag!

Kramar

2009-10-05 @ 11:10:18
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0