På jobbet

Här blir det inte mycket till uppdatering inte:(
Själv började jag jobba kl 21 i gårkväll och ska jobba 3,5 timmar till innan jag får åka hem till mina troll och deras pappa. Ett långt pass med lite sömn under natten då man gärna ligger lite på spänn och liksom inte riktigt kan slappna av, menmen, tog igen lite av den missade sömnen här på soffan i förmiddags:)

Farmor och farfar sov ju hos barnen i natt så jag hoppas det gått bra, har inte hört något från varken dom eller maken så det lär det ha gjort.
Det är ju trots allt lite stressigt om morgnarna då man inte är van, men vi la fram barnens kläder i högar på matsalsbordet och ställde deras skor på en fin rad med tårna mot dörren så det bara skulle vara att hoppa i hihi.
Dom har c:a 40 minuters resväg till sitt jobb från oss så var dom på dagis 6.15 borde dom även hunnit i tid till jobbet. Uträknat in i minsta detalj.

Blir en lugn kväll hemma med tidig sänggång i kväll tror jag minsann, har ett 11 timmarspass framför mig i morgon så det gäller att ladda batterierna.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ana

Usch då, jobba inte "ihjäl" dig bara...lyssna på kroppen är mitt bästa tips...Kramis

2009-10-12 @ 18:39:10
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Maria

Halloj=) Nej vi har inte tjuvkikat... för mig ärdet endel av hela grejen att inte veta...men jag tror att det är en kille och min karl tror att det är en tjej ;-)

hoppas din SÖndag varit bra!!

Kram kram

2009-10-12 @ 18:53:38
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja du att få iordning barnen på morgonen är ett helt företag...

Hoppas att du hinner sova lite iaf innan nästa arbetspass.

Kramisar<3

2009-10-12 @ 19:12:58
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej vännen..

hoppas du sover gott nu.. :) själv har jag gjort kransar av lingonris.. :)



mailar dig om på torsdag.. :) men jag tror det går bra.. ska bara höra med gubben.. hihi..



kramisar

2009-10-12 @ 22:12:50
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0